2011年3月1日 星期二

~~酒席二~~

我今日同 Funny 先生商量過 The one 煌府既 service 問題

因為佢仲係新開,我地決定靜觀其變,睇多 D comment 再作決定

不過到時我地一定會俾壓力佢,仲有會叫兄弟姊妹幫手睇睇,8點入席後佢地吳可以再帶人入去睇場

講返上次我帶埋 Fanny 先生上去煌府睇場,佢都無問題,於是我地攞咗價錢同 menu 返去研究

個場最多可以擺倒 70幾圍,可以淨係要 A 場 40幾圍,又或者 B+C 最多擺 30幾圍

由於我地親戚吳多,只係計畫要 25 圍,我地打算要 B+C

不過原來要俾 min charge 16K,menu 由$5888到$8388 (2010年價錢)

我地計咗條數好耐,都預咗要攞多2-3萬出黎,點知.......奇蹟出現!

我地上去 book 場既時侯係約咗佢地既 sales manager ,佢竟然話吳收我地 min charge !只要我地擺夠20圍就得~~~~~~~~

好好笑既 Funny 先生即刻話咁佢可以坐埋一邊,接落黎我鍾意點傾都得.......

我去之前都有做功課架!我將各位 blog 友既意見同經驗集合成一張 A4紙再揸住續題問,真係好有用!如果各位有興趣,我可以email 俾妳地參考

佢地送咗回門乳豬、希臘女神 $4999 pre wedding 一輯、免費喜帖連印刷、金都成長片段俾我,所有席前飲品小食 buffet 免費,賓客汨車3小時,酒水(包汽水、橙汁,啤酒)$500,仲有免開瓶費

最正既係因為佢之前一個 sales 出錯既關係,佢地俾我地用$200既價錢換咗一樣好旬既野.......hehehe

同場我地見到吳剛 cf ,男友媽咪即刻要佢幫我地擇埋時辰上頭同出門,仲有到男家拜祖先既時間,呵呵呵.......又 save 番一筆去黃大仙既錢!

聽聞2011個 menu 加 $500,出年個價可能仲貴 D 添!

各位記得如果落實咗 menu,所有野都要酒樓/酒店寫哂落張單度呀!由其是係送既野﹐先小人後君子好 D

10 則留言:

  1. 上次我有個朋友都係比吳師傅擇,不過後尾睇返個日係十分十分唔好日,攪到佢阿媽勁嬲,要再擇過日子,你自己再check check 好wor。

    回覆刪除
  2. Hello Miss Ho Ho, Thank you for your useful information. Congratulations!! I am planning to have my wedding in 煌府 too. May I have the list of questions to ask prior to booking please? :) My email address is takako_ada@hotmail.com Thank you so much! Ada

    回覆刪除
  3. 我都係BOOK左THE ONE 架, 一齊SHARE 下丫, MY MSN: royce1207@hotmail.com

    回覆刪除
  4. 我都係在煌府擺酒,不過是在紅磡。
    你真幸運,唔駛收min charge.
    請問他俾你用$200轉什麼?
    我想UPGRADE一個菜,但要加$280~

    回覆刪除
  5. 謝謝你的分享,等我試吓講價先~
    請問你酒水PLAN都係免費?
    THANKS.

    回覆刪除
  6. 唔緊要, 我留言在你blog都ok架, 你個bid day幾時呀?我係2012年4月15日呀, 我本來係book左A+C, 但係上兩個星期CANDY打比我話B 場個對新人要提早, 我地可以包場, 跟住我地就決定包左佢, 我都book左 希臘女神影pre wedding呀, 佢地ok 嗎?

    回覆刪除
  7. 好,等我去會展俾二訂,試吓搵表妹先~

    回覆刪除
  8. 我本身打算擺35 to 38, 不過計計下又多d, 計計下又多d, 同埋實地上過去睇, 佢間左個場差好遠架, 我本身都比左2千幾蚊upgrade個pre-wedding, but我唔會去加$比油畫同coating, 你今日有冇比錢upgrade呀?

    回覆刪除
  9. 我睇唔到你d回應既...><

    回覆刪除
  10. 我仲係睇唔到你既回應同photo呀><
    我地可以用e-mail contact 呀.
    My E-mail is royce1207@hotmail.com

    回覆刪除