2012年7月2日 星期一

結婚用品@笋崗

笋崗之行已經差不多一個多月

我地帶咗兩個旅行喼返去,滿滿的兩大喼拖返落黎

笋崗應該叫笋崗,吳係筍崗

好容易去,可以去羅湖搭巴士或者的士

的士車程大概10分鐘,車資好似都係RMB 2X

上去之前,我已經做過資料搜集

知道自己大概要買D咩同價錢

好多blogger 都有提及呢個地方

以下提供 bubibu 版本以供参考,佢D資料非常詳盡︰

筍崗...小出血大滿足! (上)

筍崗...小出血大滿足! (下)
其實深圳話近吳近

太家難得上去一次,梗係想一次過買哂所有野啦!

但係要買既野實在太多,好容易有遺漏

太家最好上去之前做定一張list

每買一樣野就剔一下

仲可以比較有條理咁叫店員拎你想要既野俾你,無咁亂

笋崗有好多間舖賣婚慶用品

最多香港人去既係立興同鵬鵬

因為懶,我全部野直接响立興買

我自己覺得大部份舖既價錢都差吳多

去邊間買都無所謂

但係囍字貼同利是封就可以行多兩間

其他舖會有一D特別既款式

以下係我準備既"執貨" 單,希望對你有用


ItemsQty
金邊囍字貼 ( 紙 )
龍鳳囍字貼 ( 大, 絨 ) 
囍字貼 ( 靜電貼 )
囍字貼紙
對聯 ( 女 )1pair
對聯 ( 男 ) 1pair
攔門用繡花球1pc


紅拖鞋 ( 女 )1pair
紅拖鞋 ( 男 )1pair
上頭套裝 ( 女 )1set
上頭套裝 ( 男 )1set
睡衣 ( 女 )1set
睡衣 ( 男 )1set
出門紅傘1pc
斟茶茶具1set
跪墊2pairs


細利是封1pk
中利是封1pk
大利是封1pk
禮金利是封1pc
包羅萬有利是封2pcs
開門利是封1pc
回禮利是封300pcs
父母用禮是封200pcs


紙杯1pk
啤牌10sets
簽名筆 
花炮
花瓣

無寫數量果D item 係因人而已

我仲買咗一對褂鞋,我地total 使咗RMB687

下篇再講我係笋崗發現咗D咩正野

1 則留言: