2012年9月9日 星期日

又黎 DIY 之 結婚證書套

我本來都吳諗住整結婚證書套

不過聽聞晌婚姻註冊處簽紙之後淨係會俾張證書你 file 都無 為免整皺張紙又或者吳見咗 我都係自制咗一個證書套出黎 材料︰

A4
硬卡紙x 2 大硬卡紙 (要大過A3) x 1 熱溶槍x 1 x 1 海綿 (可到金魚舖買) x 2 裝飾用 lace & 絲帶少許

 

1. 首先裁好大硬卡紙,每邊約預留1cm空間,中間留1.5cm 作書脊

2. 剪好布,大概要俾裁好既大卡紙大D



3. 剪好三塊海綿,大小分別是左右頁同書脊的大小



4. 在書脊位置輕輕的用界刀界兩條直線,作用是令卡紙對摺後不易變形。

5. 用熱溶槍依次將海綿、布固定好在卡紙上。在書脊位的布可以略為向內摺,做好後比較美觀。



6.  黏上自己鍾意既裝飾



7.  反轉後用熱溶槍黏好兩塊 A4 卡紙,右手邊可以放相。



8. 我晌左邊黏咗相角,方便日後固定張證書,相角晌文具店可以買到。亦可以用絲帶。



9. 完成!



雖然無盟果D咁靚,不過成本吳使 $100~

2 則留言:

  1. 本身律師樓會送, 仲佢果個太醜樣了...... 所以都想diy一下, 你好叻呀!! 等我仲諗緊果夾綿點整好~~ haha!!

    回覆刪除
  2. 你勁好心機呀!!
    如果我遲D真係會自己整本既就可以參考下你個做法喇~~~ 3Q

    回覆刪除