2012年9月4日 星期二

DIY 介子枕

 
介子枕呢個item 晌好多個月前已經開始咗

我本來想整下面果款



好可惜我失敗咗........



掉低咗一排

前日去深水埗諗住買布再整過,俾我發現到呢樣野



只要用手堯堯堯就會變成一朵花~~

介子枕好易整

首先度好你想要既大細,剪兩個一樣既正方形出黎

再用大頭針拮好四邊



用針線縫好四邊但留一個小缺口

再從小缺口中將布從裡面拉出來

塞D綿花入去



跟住就可以將朵花縫上個枕頭度

再加上絲帶

最後將個缺口縫埋





.
.
.
.
.
.
.



我見仲有材料,就將之前果個介子枕重新整理過

兩個都咁滿意,用邊個好呢?

5 則留言:

  1. 我鐘意左邊個個

    回覆刪除
  2. very nice! i like the left hand side!

    回覆刪除
  3. 我反而中意右邊果個, 影相sharp d呀~~~

    回覆刪除
  4. 兩個都整得好靚呀!!
    你証婚張枱既枱布會係咩顏色呀??
    同埋有無試過放對婚介落去睇下成個效果會係邊個靚D??

    回覆刪除