2012年9月26日 星期三

925過大禮

今日終於過咗大禮

聽日可以開始派帖啦!

我尋晚好緊張好緊張

吳知今日會點

所以一直訓吳著

而家勁攰

原諒我打得呢幾行字......

----------------------------------------------------------------------

update on 28 Sep

過大禮D野99一手包辦

我都係尋日先知佢攞咩黎

佢之前話一切從簡

結果......都吳係好簡
正式版 現實版
禮金盒 過大禮還有一個禮金盒;  
內放蓮子、百合、青蔞、扁柏、檳榔兩對、芝麻、紅豆、綠豆、紅棗、合桃乾、龍眼乾(這四款同樣以雙數計算);還有紅頭繩、利是、聘金、飾金等。男方還要預備龍鳳燭一對及對聯一幅。 奇華禮金盒內放︰蓮子、百合、紅豆、綠豆、紅棗、合桃乾、龍眼乾、利是、聘金



飾金、扁柏、紅頭繩另外放
海味 有所謂四式、六式和八式等;視乎經濟情況和家庭成員人數而定斤數,通常每款分兩包裝,重量不論。除髮菜是必備外,其他還有鮑魚、蠔豉、乾 大利是代替
瑤柱(元貝)、冬菇、蝦米、魷魚、海參、魚翅、魚肚等。
三牲 雞兩對,須兩雄兩雌。若父母 大利是代替
健在用兩對,否則一對即可。豬肉三至五斤起雙飛,即一片相連開二
取其有腥(聲)氣,通常用大魚 大利是代替
洋酒、米酒共四支 大利是代替
椰子 取其有爺有子之意。若父母健在用兩對,否則一對即可 椰子糖
四京果 生果、龍眼乾、荔枝乾、合桃乾、連殼花生,俗稱四京果 生果籃四個加四京果
油麻茶禮 即茶葉、芝麻。因茶樹不能移植,種植的時候需用種子,以茶葉作禮,即祝願種植不移之子。亦寓意一經締結婚約,女子便要守信不渝,絕無反悔 茶葉兩包

99叫我阿媽淨係回返兩封$168 利是就得

我地事前吳知佢偷偷地放咗四封大大大利是入果籃度

佢地走咗之後,我一拆開個果籃

就俾果四封大利是嚇親!

沒有留言:

張貼留言