2012年9月28日 星期五

Map Card

我發現原來好多人吳識去 The ONE

再加上個商場本身無中文名

造成咗溝通問題

所以我自己造咗張 map card 入落張帖度



個地圖係晌 The ONE 個網頁度 download 落黎

本來係想自己晝

但係 The ONE 個地圖都好靚

所以就直接攞黎用

有興趣自己design map 既

可以參考以下 blog

DIY Tutorial I - Wedding Map

DIY template II - General Stationery

DIY template III - Elegance of Fonts

我用software design 好個圖之後

就去商務買咗咭紙返黎印

一張A4紙印四張map card

然後再用切紙機 cut 好

咁就搞掂喇~

5 則留言:

  1. 下.估唔到:好多人唔識去the one wo...

    回覆刪除
  2. * 懶懶熊 * jojo *2012年9月29日 凌晨2:34

    wah~真係自己一手一腳整~厲害呀~^^~

    回覆刪除
  3. 勁!我都煩緊點整張MAP CARD!

    回覆刪除
  4. 上個禮拜我舅母問我係邊到擺, 佢都唔知THE ONE係邊呀...
    不過好彩我間酒樓包埋map card唔洗我自己整咋.

    回覆刪除