2012年9月19日 星期三

Candy for Candy Corner - Part I

我頭痛咗好耐Candy corner 擺咩糖

人地外國既 Candy corner 佈置得好靚

有 color theme

Purple Candy Buffet

因為我 wedding theme 係紫色

順理成章我個 candy corner 都會佈置成紫色

但係純紫色獨立包裝既糖晌香港真係近乎無

我想搵獨立包裝因為衛生D

食吳哂都可以攞返走

終於俾我晌淘宝搵到佢!!



Hershey's Kisses dark chocolate

香港無得買,呢包係美國版

340g 要成 RMB50 幾

順豐運費below 1kg又要$50

其實都吳平

等咗一個禮拜先收到

之後又俾我搵到另一間,平好多

因為佢地係賣散裝

我擺candy corner 無咩所謂

珍妮進口食品

500g 只係要RMB50

我今次用集運送黎香港

below 2kg 只係$36

好想快D收到~~~

我會晌價真俴買多包銀色mix 埋

454g 只係 $4X

應該會幾靚

7 則留言:

  1. 我都諗緊整個簡單既candy corner!

    回覆刪除
  2. WA 好抵呀!我都搵緊d candy for candy corner!!

    回覆刪除
  3. 我都係紫色呀. 但淘寶朱古力, 其實D 味會唔會唔同??

    回覆刪除
  4. 哈~ 估唔到連朱古力都可以淘返黎呀!!
    淘寶真係一個超偉大既發明呀!!!!

    回覆刪除
  5. 我之前都有諗過淘cookies做回禮小禮物,但考慮到安全問題,始終食落肚嘛。。。

    回覆刪除
  6. 我都有諗住淘,但怕會溶啊!

    回覆刪除
  7. 想問妳收到 珍妮進口食品 的散裝紫色Hershey's Kisses dark chocolate 未? 原袋同散裝 既質素有分別嗎? 是否真的美國入口?

    回覆刪除