2012年8月26日 星期日

露背復古婚紗......我等到啦!

响 wendy 度造租既復古婚紗終於造好

等咗兩個月

著上身都幾好,同原圖有8成似






條裙係全用lace 造

吳知係咪因為我睇過原圖張相

正版係用好軟身既白色令面布造

裙尾有波浪紋,無叉

淨係衫袖用lace

我覺得 grand 好多

不過算啦!而家係造租,所以吳到我話事

呢條復古婚紗會响 march in 時著

妳地又覺得條裙點?

6 則留言:

  1. 全lace好特別喎, 前面就清d, 我鐘意個lace拖尾. 咁你註冊個時著咩婚紗啊!!!

    回覆刪除
  2. 背面lace好靚呀!

    回覆刪除
  3. 好靚, 我都係在WENDY度造婚紗的, 不過我的是旗袍款

    回覆刪除
  4. 我的婚紗跟你的很像呀, 不過我在rue halle paris 租的

    回覆刪除