2012年8月20日 星期一

兄弟裇衫

兄弟裇衫呢 part hold 咗好耐都一直未決定到

因為我有好多idea

不過最後基於經濟及各種考慮因素

我地都係 back to the basic......

我本來諗住背心襯裇衫

可惜兄弟團實在太瘦

俾男友ban 咗

咁好啦,不如造套特別D既西裝?

男友話無咁多budget....=_=

最後都係死死地氣同佢去買兄弟裇衫就算

我地去咗旺角既荷李活中心

白色恤衫大概$9X 一件

最後睇中咗呢件紫色,$12X/pc



襯淺紫色煲呔都幾好睇吖~

煲呔方便做野,又 grand D

點知。。。。。。。。。。。。。。。

男友D兄弟又有意見 =_=||

話煲呔似 waiter wor!

最後都係要買普通呔

3 則留言:

  1. 其實我都鍾意煲呔多d

    回覆刪除
  2. 其實我都鍾意煲呔多d x2

    回覆刪除
  3. 唔該,我想問煲呔幾錢嫁?見唔見有灰色??麻煩你~~

    回覆刪除