2012年7月16日 星期一

男禮

打咗咁多篇,好似仲未講 Funny 先生既禮服

有追開我個blog 都知道我地晌上年影 pre-wedding 既時候已經租風度男士禮服

美白牙貼試用報告 + Pre wedding 男禮

我地亦租過其他婚紗店既男禮

好可惜吳單止款式吳多,仲要千幾蚊租一件

佢地只會有大、中、細碼俾你選

由於Funny 先生吳係一般瘦,而且比一般男仔都要高

佢係好難搵到啱身既褲既.......

阿John 果度D衫真係好得

款式吳會太誇張,cutting 靚

著得Funny 先生好好睇

Funny 先生選咗兩套禮服

我地本來想早上銀白色,晚宴紫色既

不過阿John 話match in 著閃D好,如果吳係會睇Funny 先生吳到 XD

但係我地又想紫色晌夜晚著wor

於是阿 John 就幫 Funny 先生換一換配件,變咗兩個款喇!


影相可能吳係好覺,套禮服既領口位果條邊其實係閃石黎架!

另外果套紫色



(大家吳好吳會,後面果個女仔吳係我黎架~)

呢件紫色真係勁靚,而且好grand

不過我左睇右睇

吳知係咪因為深色,好似著得Funny 先生瘦咗

我係咪應該同佢選過第二件呢?

Gentle Tuxedo 風度男士禮服

香港九龍旺角道745-747號金都商場238舖

1 則留言: