2012年7月1日 星期日

新屋裝修 -- week 4 & 5

上個禮拜勁忙,完全無力打blog.......

我同Funny 先生又上咗一趟深圳諗住買水晶燈

我地先去八卦嶺,果度有一間又一居燈飾城,成三層樓高,主要賣水晶燈

有好多款式香港都無,不過價錢就同香港差吳多

根據菲比小妹blog 既資料,深圳仲有個地方賣裝修建材

叫宝安北路,我地諗住應該吳係好遠啦,行路過去

................點知 "奶" 野.............行咗至少一個鐘呀!!!

行到腳仔軟

原來宝安北路响笋崗旁邊,吳到五分鐘路程 =_=

我地入咗家之福,果度好多野睇

有賣燈飾,電制、窗簾、門鎖........

本來都想買水龍頭,但係裝修 cf 話吳好,因為大陸D水壓同我地吳同

我地最後去咗荃灣買燈

總結係如果响深圳買磚、廁所、洗手盆櫃、門鎖同窗簾都ok

以下係菲比小妹既 blog,大家有興趣可以參考下︰

深圳尋寶之旅資料

由於呢兩個禮拜都係好潮濕,又成日落雨

cf 一直都油吳到油,唯有做住D濕星野先

今朝上去佢先油咗第一層油

而家己經裝好哂燈制、房燈、壁燈、廁所洗手盆同鏡櫃

cf 啱啱 whapps 咗D相俾我睇

睡房燈



客房燈


廁所洗手盆櫃同鏡櫃


 
cf 幫我將洗衣機個水制收埋入櫃入面



希望下一篇blog 可以出笋崗之行,我買咗 candy jar~~~

1 則留言:

  1. 呵呵!原來菲比小妹個BLOG真係咁多人睇!^^

    回覆刪除