2012年6月17日 星期日

新屋裝修 -- week 3

如果大家有時留咗言俾我,又或者覆咗我留言之後我無哂聲氣

吳好覺得奇怪,因為 Miss Ho Ho 係一個白痴!

哈哈哈,我到今日先發現原來 Yahoo mail 會 email 通知我架~

所以之前成日miss 咗或者遲覆你地D留言.....

入番正題,今個星期係開始裝修既第三個禮拜

間屋基本上係無咩變化既,因為今個禮拜係油牆週

我今日上到去仲係批緊灰,大門口燈糟就已經造好


油牆其實好多工序

將舊牆紙拆咗之後仲要髹底油、批三層灰、砂紙打磨,再油三層護牆漆

所以要預一個禮拜俾 cf

撞正今個禮拜落雨,所以要等耐D時間吹乾

我尋晚收到cf call ,話可以預備定要裝既抽氣扇同門鎖

Funny 先生星期六無得放假,唯有自己快手快腳搞掂三把抽氣扇俾cf 先啦

今日又落大雨,拎住三大盒抽氣扇,我連遮都無手拎呀

最後當然無驚無險送到上新屋啦~~



之後再去旺角等Funny 先生落場買埋房門鎖、大門鎖同特色牆牆紙

今日又使咗二千幾蚊啦

到底仲有幾多錢未使???

1 則留言:

  1. Hello, 我屋企而家都裝修呀,咁又跌左7-8萬@0@

    回覆刪除