2012年6月12日 星期二

新屋裝修 -- week 1 & 2

其實裝修已經進行咗2個幾星期

因為我懶同無mood,所以而家先post 出黎

第一個星期只係重新舖過D電線

上一手D電線舖得好鬼 "拿西"

佢地電箱四條總線原來有兩條係裝假狗 =.=

冷氣機條線又吳係獨立分開

個電箱仲係來歷不明,上面係寫簡體字架!

仲要無啦啦係個廳度整個假天花去收埋D總線

裝修cf 一拗開個假天花....嘩!有水流出黎架!

本來重舖全屋電線一般都會行地板過

由於我地環保 (其實係無錢),cf 幫我地諗辦法將D電線行牆過

咁就吳使拆開哂重舖過D地磚

大廳

兩間房


大門口



廚房門口舊假天花


 
  • 舖電線既收費係續個電制位計,一般4百幾蚊一個制(連線)
  • 拉總線錢另計
  • 換電箱又另一舊$$$

好彩cf 吳怕麻煩,幫我慳錢,吳使拆地板

第二個禮拜由於cf 行開咗去做另一單細工程,所以淨係拆咗舊牆紙

不過都同我地confirm 咗牆既顏色同埋訂造新傢俬廚櫃

沒有留言:

張貼留言