2012年6月10日 星期日

六月婚展收穫 -- 紅酒+唐餅卡+婚前檢查

成半個月無寫blog lu~~

因為無咩心機寫........呢度來來去去都係得十幾個visitor,我有時覺得好似自己同自己講野咁 =_=

今日專登約埋好姊妹入婚展買紅酒

因為煌府淨係送每檯一枝紅酒,我怕到時吳夠飲

睇bubibu既blog 話應該每檯預1.5枝

於是我連research 都懶,直接去bubibu都去既新翹行訂紅酒
  • 訂酒係一箱箱計,一箱12枝
  • 就算訂一箱都會直接送貨去酒樓/酒店,不另收錢
  • 如果訂夠三箱就會有回收,即係可以用原價退返紅酒俾佢地,但係最多只可以退返你當初買既1/4
由於我吳知佢地既價錢,所以一開口就話我想睇 below $100/bt 既紅酒

佢介紹咗支法國 Ch. Beauvoisin Costieres de Nimes 俾我

好易入口,不過要$75/bt

$75 X 24 = $1800

Funny 先生只係俾咗大約$1000 budget 我搞紅酒,呢支out budget

咁我問個sales 有無其他平D choice 啦

我認得果枝 Frontera Melot 係bubibu 既 blog 出現過

於是問sales 攞黎試,呢支可以做到 $55/bt,係智利酒

酸度比果枝法國酒高

正係我拿捏不定之際,sales 有D 吳耐煩

雖然佢係笑住口同我講,但係我覺得佢係度寸緊我

意思係︰又係妳話要below $100既紅酒既,我介紹枝好野俾妳又吳信我

ok!我而家係睇budget 做人,雖然吳係十分之滿意佢既服務

我都係响佢度訂咗24支 Frontera Melot


之後又去咗奇華買唐餅卡

買奇華因為佢地分店多

我有D外國朋友,媽咪亦有親戚朋友專程係大陸落黎飲我地果餐

去奇華攞餅佢地會方便D

今次婚展佢地做8折

我買咗$44.8 X 20張 金盈喜for 派帖用

$60 X 2張金雅喜換上頭用龍鳳對餅

$238.4 X 2張金御喜 for 過大禮用

咁又使咗千五蚊  @_@

去奇華買餅,大家留意︰
  • 龍鳳對餅要一個禮拜前致電分店預訂
  • 買餅卡有禮金盒送,都係要一個禮拜前預訂
  • 可以借過大禮禮盒(舊式大紅圓形三層提籃),由於每間分店只有一個,要盡早預約


最後我地去confirm 埋婚前檢查

我選Kinetics 毅力醫護健康集團,因為其他blogger 對佢地既comment 都幾好

話果度個個姑娘都好nice

$1380 兩位,仲有禮物送,3選1︰
  • $300 子宫頸癌現金劵
  • $50百佳現金劵
  • 平安旅遊藥包

5 則留言:

  1. 等我黎同你傾下計 =] 除左預每圍1.5枝,其實仲要睇埋果日係星期幾,星期五同六會預多少少,因為guest第二日唔駛返工,仲要有問齊四大長老同自己兩個有無invited guest係會喪飲呀~ 加油呀!

    回覆刪除
  2. 我預每圍2支紅酒左右, 另外再買VSOP X 6, 淨係買酒都起碼5000啊, 男友家人要求買多D酒, 唉............

    回覆刪除
  3. 我一向都有睇你的blog,我既big day係下年一月,好開心你可以分享不少資訊令我可以知道如何準備自己的big day. 見你話"覺得好似自己同自己講野咁"所以特登留言支持你一下.可以的話希望你會可以繼續分享.

    回覆刪除
  4. 你買左紅酒, 咁煌府送果d你會唔會用呀?? 因為我煩緊買晒私伙野好, 定一半一半, 但一半一半又怕出現溝酒令人覺得我地無table manner, 但男友覺得唔用煌府送既好浪費....=.=" 我自己就prefer全部私伙, 所以而家未有決定......

    回覆刪除
  5. ღ。Yuen Yan。ღ2012年7月18日 晚上7:36

    多謝分享呀 我未KO紅酒呀, 可以直接送貨去酒樓/酒店好好呀,下次去會展留意下先!

    回覆刪除