2012年7月3日 星期二

笋崗尋寶記

我前後總共去過兩次笋崗

笋崗有兩座文具批發市場,仲有一棟笋崗工藝城

第一次同媽咪99男友一行四人上去執結婚用品

因為帶住兩個老人家,我地只係响文具批發市場A棟度行

响立興買齊哂野之後,俾我响二樓發現咗有蠟燭台賣!!!

仲要係大概 RMB30個!

有黑色同白色選,我即刻買咗4個~









開心死我,我之前上淘宝睇過,一樣款價錢差吳多,不過我而家吳使俾運費~

果間野叫 "中意禮品行"

地址︰深圳市羅湖區寶安北路笋崗文具玩具批發市場A棟2樓B218檔


第二次上去本來係想買水晶燈

點知行下行下去咗笋崗工藝城,仲响四樓搵到 candy jar~~~~

佢地做批發,有好多好多款大細不一既 candy jar

大概 RMB 60-80 一個

我買咗三個都只係 RMB190!係香港一隻既價錢

我買既時候太興奮,吳記得影相 :P

之後D candy jar 又擺咗响 Funny 先生屋企度

佢仲未得閒幫我影相住.........我只好响淘宝搵幾張相似既相show 俾大家睇

第一款


第二款



第三款,類似呢款,不過無蓋


雅琳花藝

地址︰深圳市羅湖區寶安北路笋崗工藝城824棟4樓A005


佢地其實賣好多插花擺設,吳細心睇好易走漏眼

6 則留言:

  1. thx for share~ can u add me? thx u!!

    回覆刪除
  2. 呢點做candy corner 好ok wo

    回覆刪除
  3. 我都想買蠟燭台呀, 請問嗰度多唔多款式呀??

    回覆刪除
  4. good ar!! 我都想買蠟燭台!!

    回覆刪除
  5. 哇! 我都想諗住買呢D蠟燭台做recp deco呀!
    你搵到呢間好平咁喎...正呀!

    回覆刪除
  6. 蠟燭台好靚呀!我上次去附近睇家品嘢都冇行呢度添!下次要去碌碌!

    回覆刪除