2012年7月19日 星期四

100days to go~

話咁快仲有100日就結婚啦!

我覺得我而家係緊張多過興奮

一來覺得好似好多野仲未預備好

間屋裝修咗個幾月仲未搞掂.....cf 之前話大約3個禮拜就得

係咪因為我同cf 講過叫佢吳使急,最緊要手工好呢?

其實 so far cf 真係幾好,D野跟得好足,我只係1星期上去一次

第二件事就係同99相處既問題

佢總係有好多令我發狂既奇怪規矩

基本上我地相處都ok

我有個結咗婚10年既朋友同我講過

就算婚前同99相處得幾ok 都好

婚後由於妳係加入佢屋企既一份子

佢同妳既關係就會變成 "從屬關係"

即係晌佢心目中妳係佢條 "靚"

所以想婚後好過D,吳使妳老公難做

就要識得討99歡心

我初時淨係覺得佢講得好有趣

而家先開始明白

吳知妳地有無遇到呢D問題?

4 則留言:

  1. 我都好擔心呢個問題, 依家相處都OK, 婚後我都會同埋佢屋企人住, 身邊有好多朋友都因為呢個原因搬左黎出住!!!

    回覆刪除
  2. 係架....如果個男人係唔敢駁阿媽咀果d, 仲大鑊....相見好, 同住難, 係因為阻止唔到99因為關係, 而想法改變... 能力許可的話, 真係唔好一齊住...

    回覆刪除
  3. 同住真係有好多問題....
    同一句說話, 個仔講好地地,
    但由新抱講, 99會同個仔投訴...
    依家好多野我都唔會出聲, 會同老公講, 由老公把口同99講...

    我add左你呀, 可唔可以add我呀?

    回覆刪除
  4. 我都擔心緊呢個問題呀。。我唔係大家庭出生,唔係幾識好主動做D門面功夫

    回覆刪除