2012年7月9日 星期一

新屋裝修 -- week 6

新屋裝修第6個星期,訂造既櫃、床終於都到

質素都吳錯,不過 cf 話今次D 運輸好差

D 櫃有好多地方都撞花咗要再補補油 =_=

大廳入牆櫃



書房訂造木窗,不過大陸廠造錯咗門較.........要等 cf 換過



房既床同衣櫃



個衣櫃我最鍾意~~~~~

係我自己設計.....呵呵呵 ^^

下面兩層係抽櫃,上面衣架,中間係梳妝台

因為我間房太細,得6尺半 x 6尺半

擺埋4尺床之後已經無咩位

但係我貪心,又想要衣櫃又想要梳妝台

於是就將兩樣野合埋一齊喇~


抽櫃拉出


打開變梳妝台


廚櫃造我最鍾意既紫色!


呢4個禮拜我同Funny 先生一放假就要出動買裝修要用既野

真係買到人都癲

cf 話仲有一個禮拜就裝修好,終於都可以輕鬆返少少

2 則留言:

  1. hihi~~想問你裝修總供用左幾多$呀?
    黎緊我地都收樓要搵cfu裝修呀~~
    想搵多幾個比較下呀~~

    回覆刪除
  2. 個白色木窗好型呀!你D傢俬係HK定大陸做呢?好似唔錯喎!

    回覆刪除