2011年10月30日 星期日

美白牙貼試用報告 + Pre wedding 男禮

美白牙貼我乖乖的貼了一個星期,基本上牙齒係有白到既

但係我兩隻犬齒變化不大,其實我之前去牙醫度問過

佢都話我兩隻犬齒就算去漂牙都無咩用,因為我 D牙黃吳係因為有積

而係因為我身體吳好,食得太多葯

咁所以美白牙貼係work 既!我D朋友都覺得我D牙明顯白咗

只不過,大家用既時候要考慮到牙貼有 D腐蝕性物質

搞到我流牙血,仲會對冷熱野有敏感

接住落黎要講既係 pre wedding 男禮

我雖然係 Wendy 度搞掂咗自己既衫

不過Wendy 度無咩男禮選,所以我地要另外搵

Funny 先生其實好難搵衫,因為佢又高又特別瘦

我地見佢上次係希臘女神果套衫都幾好

於是走去問下,佢地話租 $1800一套......

左度右度,以為度度男禮都差吳多

結果我地去咗Fairlady 度租咗 $1100一套

其實都吳係特別好,仲以為已經好平

就係影相前一個禮拜,因為去金都想搵件背心俾Funny 先生

我地發現咗佢
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Gentle Tuxedo 風度男士禮服

佢D 衫質料好挺身,又多款色

而且一D 都吳似金都 D MK 款

著得Funny 先生既瘦削身型好靚

做一套大概$2000,租既話$850一套包背心同呔

搵到佢既時候開心死我地

而且店主 John Lau 非常非常好人

我地差吳多試勻晒佢舖頭D 衫

佢吳單止無不悅既表情,仲細心同我地講解每種質料既特性

又主動攞D 新款俾我地試

結果雖然有少少 out budget,我地都係佢果度租多套衫影相

呢張係化妝師 Cary 幫我地影既 making of



Wendy 既復古婚紗加 John 既男禮係咪好得呢?

3 則留言:

  1. 我想讚下你件vintage gown好靚呀

    回覆刪除
  2. 你好呀!!....我幫我男友搵緊男禮, 剛巧經過你的blog, 可以話我知Gentle Tuxedo 風度男士禮服

    在那裡嗎??謝謝!

    回覆刪除
  3. pretty vintage gown!!! 租一件大約幾錢呀?

    回覆刪除