2011年10月18日 星期二

Wendy's Bridal Salon

上篇講到我搵到 Wendy

佢間舖係尖咀龍城葯房對面既商業大廈

我係佢果度最後租咗兩套婚紗同一套紅色晚裝

我本來有試到有件小斗篷既仿古婚紗,我自己都鍾意小斗篷多D

但係Funny 先生都話我著呢件好睇D

而且小斗篷款式太多人著啦

所以我選咗呢件


呢件比較活潑D,我好鍾意個裙尾,而且呢件著得我瘦D....cccc



最後選咗件sexy D既紅色晚裝

可以影中環夜景

雖然Funny 先生有少少微言我選咗呢件衫係最多人既中環影相

不過我係豁出去

一生人一次

試下吖嘛

Big day果日我就吳敢咁著lu...



為咗我個vintage look,我去到佐敦裕華國貨搵復古遮 (係二樓抽紗部)

就係呢把,盛惠$170大元



我之後再去金都買咗lace 手套

至於個頭呢,我想要好似一頂帽,有少少紗遮住對眼果D

搵呀搵

俾我係尖咀百利搵到,只係租$150

嘻嘻,又搞掂一樣 :)

2 則留言:

  1. 你租禮帽o個間ok ma?我都搵緊黎襯我的vintage gown

    回覆刪除
  2. 我都決定去搵WENDY 租衫

    回覆刪除