2012年10月9日 星期二

花球

我選的花球很簡單

白色、藍色、紫色

我覺得有D anges' b feel XD

K's Floral Wedding 度訂

大約一個月就造好

我訂呢個係仿真花花球

因為我覺得用一次既鮮花好浪費兼麻煩

要big day前一日先可以攞

而且要專人照顧

我呢個仿真花連阿媽都話好逼真!

我訂既係 package

有一個仿真花球,一個新郎襟花

同18 個絲花襟花同手花俾兄弟姊妹

$9XX

花球 & 新郎襟花


兄弟姊妹用既手花襟花



紅色係俾四大長老用

因為考慮到佢地可能吳係咁接受白色


我用電話影得吳係咁好

實物顏色 shape D~

沒有留言:

張貼留言