2011年7月28日 星期四

希臘女神選相日

今日去咗希臘女神選相

老實講,有少少失望,又有少少預期之中

點講好呢?因為吳使錢又係第一次影既關係,我一早無咩期望

影得吳靚都無所謂,吳太差我都收貨

咁我都好容易第一輪就篩淨19張

有少少失望既係我本來仲對攝影師哥哥滿懷希望,點知.....有 D 相係個角度攞得吳好.....唉...我專登選條短裙去影,點知佢影到我對腳又粗又短

我有朋友係第度啱啱影完pre-wedding,佢仲肥過我啦,但係對腳都吳會又粗又短,攝影師哥哥可以低抄加嘛,咁對腳咪長D 囉

我地入去一坐低,係另一個sales 姐姐同我地傾,佢先俾我地睇一次 D 相

相係分兩批,一D 無effect ,一 D 有effect

然後佢開始sale 我地upgrade,加兩千幾蚊同三千幾蚊,細節我吳係好記得,大概都係可以攞返 soft copy 同多幾張相,最吳好既係有 D 做咗effect 既相同無effect 既相係無重疊架!!!

咁即係話如果吳加錢,有 D 影咗既相就無得選,我覺得佢地咁樣有少少奸囉.....

我地仲發現佢地吳係俾哂所有影咗既相我地選架!

咁之後我地正式選相,我地既策略係先將一定吳鍾意既 out,第一 round 後淨翻19張,再從中選出12張

因為我地無加錢,所以選相會盡量選 D 吳使執都睇得下既,不過當日化妝幫我 set 果個頭真係.......唉

呢個時候姐姐又叫我地加$1000 要個油畫框,我覺得真係無需要

第一︰我地第日屋企吳會掛吳大張油畫咁老土

第二︰我知道擺酒果日煌府係會供應油畫框既

第三︰我擺酒果日吳一定會擺呢張畫,因為我仲會俾錢影第二輯pre wedding

最後我地接受咗姐姐既意見,加$300 執油畫果張相,原因係張相會放到好大,遮下D 霞都好既

然後我地再加咗$280將12張細相放入一本mini 相簿

嗚嗚嗚......咁就使咗$580,我本來諗住一毫子都吳加架嘛......

我之所以一直堅持吳加錢要返soft copy,係因為我覺得如果真係好鍾意某幾張相,可以攞去 scan 再出去搵人執,其實吳會好貴

沒有留言:

張貼留言