2011年7月19日 星期二

希臘女神拍照日

選咗衫之後果個禮拜一我地就倒塔咁早起身去希臘女神影相

原本約咗九點鐘,但係由於本小姐太掛住張床既關係,我地九點九先到........

我地由旁邊條樓梯直落下一層影相既地方,影樓其實吳係好大。有一個大廳,四邊有吳同佈景,外面有一個小小既後花園,裡面有三間化妝房,一個廁所,就係咁多

同我地同一個早上有4pair 人影相,所以其實我地早影有著數,一來無咁迫,攝影師哥哥都可以好 mood D

我一坐低,化妝師助手就幫我換衫,然後化妝師問我想點化個妝

有咗之前試妝經驗,我就話我想假睫毛痴兩層,咁隻眼可以大 D,髮型我無特別喜好,簡單大方即可

化出黎既妝都幾靚,只不過佢 set 既頭就......比較港式,而且佢搞我個頭搞咗好耐,噴咗勁多噴髮膠响我個頭度......no good

我之前試妝試小杏同 Sandy ,佢地一滴噴髮膠都無用過架,相隔個多月姐,我 D 頭髮吳係難搞咗咁多呀 fa.........

呢個係第一個造型


幫我地影相既係攝影師阿康同助手 sunny
我地先影園景,佢兩個都好好人,不停教我地擺咗好多 post ,又識搞笑,佢地竟然叫 Funny 先生做老公!
我都知我地擺 post 擺得超似機械人架啦......又拗腰又盛,我之後條腰仲痛咗兩日 >_<
呢個係第二個造型,我都幾鍾意條裙,著得我好瘦 wakakaka

我地之後回味返都覺得 D 相應該影得幾好,因為攝影師哥哥叫我地擺既 post 都係比較親密同 sweet 既,正正係我想要既感覺

下個禮拜選相,吳知影出黎點呢?如果全部都靚咁點算呀


沒有留言:

張貼留言