2013年1月11日 星期五

又過聖誕~~~~又過聖誕~~~~

我知我知!聖誕過咗吖嘛!

之但係我好想同大家分享我地今年既自煮聖誕大餐吖嘛~~

咁所以咪又『過』聖誕囉!呵呵呵....

聖誕係老公最鍾意既節日

所以我地每年都會食聖誕大餐

時間許可既話仲會去睇燈飾

今年有自己既小窩

老公一早就好開心咁將屋企佈置好


我地晌 IKEA 買咗一棵紙皮聖誕樹

非常容易收藏

用完摺埋,出年又可以攞返出黎用~

以往同屋企人住吳方便

而家個廚房我話事

咁就梗係一展身手既好時機啦...啦...啦...^^


先黎頭盆

有剌身

Black forest ham


Green salad

我加咗D grill pepper 上去

不過個 cesar dressing 吳好食

下次都係自己調


仲有晌 Oceanthree 訂生蠔

呢排澳洲係夏天

所以吳食澳洲蠔

叫咗法國同愛爾蘭蠔

好新鮮,仲識郁

老公仲教識我開生蠔



主菜係煎羊架同焗三文魚



三文魚個樣吳靚

所以吳 post 出黎 lu !

不過好好食

因為我焗到僅僅熟

呢餐飯係 fine dinning

食咗成四個鐘

支紅酒我飲咗 2/3

沒有留言:

張貼留言