2012年5月21日 星期一

Candy Corner

最近開始諗婚宴佈置既野

我無準備派回禮禮物,因為我覺得好浪費

通常都係落得入垃圾桶既下場

以前阿媽果代結婚,會派喜糖

而家大家都會佈置一個candy corner

吳單止順應傳統,仲會多一個俾賓客既影相位

佈置 candy corner 當然吳少得candy jar 啦!

經過我一輪既 research,發現有以下幾個地方可以買到
  1. E&M 開倉
  2. 旺角花墟
  3. 深圳筍崗
E&M 最快會係今個月24-26 號開倉,執吳執倒平野就要視乎大家運氣

據我從其他blogger 既資料所得,大概$150-$200 一個

E&M網址: http://emcollections.tripod.com/


第二個一定有 candy jar 買而又俾E&M 平既地方係旺角花墟既花地園藝

我同Funny  先生去過果度一次,真係超級多candy jar!

咩size 都有,價錢視乎個jar 既大細而定

地址: 九龍旺角花墟道6B地下

從旺角火車站行落去比較近,就近雀仔街入口


第三個地方係深圳既筍崗

相信大家都聽過買婚慶用品既筍崗合興、鵬鵬

果度有個家庭用品中心,係一D買絲花既舖裡面會有candy jar 買

我見有blogger 用幾十蚊rmb 買咗個 candy jar

我下個禮拜會同Funny 先生上筍崗買婚慶用品

到時順便昅下D candy jar 再同大家報告

1 則留言:

  1. 我見過日本城都有得買類似既玻璃瓶, 你可以去睇睇啊!!!

    回覆刪除