2012年5月2日 星期三

媽咪衫 Part 2

上個禮拜請咗半日假又陪媽咪去睇衫

呢次目的係搵一件晚裝

我地响百利行咗一個圈,連姊妹衫款既晚裝都睇埋

但係媽咪都係吳鍾意

於是我提議不如再去chamging image 睇下有無新款出

之前媽咪都係果度睇中咗一條寶藍色晚裝

但係我媽咪有紅色情意結,而且當時條裙太大條

加咗扣針之後都有D鬆,所以我地無confirm 到

呢次佢地拎出黎既晚裝我媽咪都係麻麻地

媽咪都係掛住果條寶藍色晚裝,不過條裙去咗工場改

佢地都好好人,特登上工場攞落黎俾我媽咪再試

咁啱條裙改好既size 媽咪好啱身

咁就即場confirm 埋

原來佢地仲有girdle 賣,一個二百幾蚊

都吳算貴,順便買埋俾媽咪~

3 則留言:

  1. 你媽咪呢件著得好YOUNG呀

    回覆刪除
  2. 你好呀,我都搵咁媽咪衫,你呢件係租? 幾錢?

    回覆刪除
  3. ♥ kELLy & jAcK♥ 313132012年6月12日 下午6:22

    hihi, 你可唔可以比啲info我呢????我都睇緊媽咪衫,我諗佢鍾意嘅款式同你媽咪一樣~~~西式晚裝 ^^

    回覆刪除