2012年4月23日 星期一

媽咪衫

我分別同媽咪、99去過幾間其他blogger 推介既舖頭選媽咪衫

我地第一間去咗太子愛都既心研

佢地D 衫都幾好幾多選擇,偏向傳統款式但係吳算老土,$800幾蚊租一件

媽咪試咗一件絲絨,本來都想confirm

但係我返屋企諗諗下,媽咪著絲絨好似睇落去老D,都係吳好

之後去咗尖沙咀顯卓,呢間係樓上舖,樓下有 D姐姐派傳單拉客

我上到去,佢地先俾相簿我地睇,但係我媽咪一件都睇吳上眼

款式有D老土,都係大概$800幾蚊租一件

出黎之後我地又去咗紫水晶,佢地都係好多媽咪衫,不過我媽咪吳鍾意

呢次無功而還之後幾個禮拜我地再次出戰尖沙咀

第一間去咗 perfection wedding
D sales 好細個,佢地叫我地電腦睇相先

款式都幾新潮,仲有晚裝款

不過要約時間先可以試,仲要千幾蚊租一件........

我地跟手去咗百利既chaming image

呢度既sales 有經驗好多,而且非常nice

佢地介紹咗一件旗袍俾媽咪,上年新造既



粉紅色底加黑色lace,cutting 好靚



側面開叉,係瘦媽咪至著到~~~

由於呢件衫係上年新造,所以要租$12xx

媽咪鍾意就好^^

媽咪仲試咗一件寶藍色晚裝

個款佢好鍾意,不過佢有紅色情意結

話喜慶事紅色好D wor,所以無選到

媽咪還好,我同佢生活咗二十幾年,都大概知佢D喜好

99就麻煩好多,我簡直茫無頭緒

佢D 喜好好漂忽,一時話鐘意閃,一時話要素

一時話著黑色,一時又話鍾意桃紅,一陣間又話要 tiffany blue..........

到而家為止,我淨係知佢吳鍾意絲絨衫....

沒有留言:

張貼留言