2012年4月2日 星期一

搵裝修 cf


攞到新屋鎖匙之後我地就開始著手搵人裝修

我地搵咗兩個c f 打價

一個係我朋友既未來62,佢做咗好多年裝修,有自己公司

另一個係我上網搵既

我本來係想搵佢另一個師兄,不過佢師兄非常之忙

連email 都吳得閒覆我,無哂聲氣

我從佢blog 既留言板搵到而家呢個 c f

佢效率好高,即晚已經覆我email

之後我約哂兩個 c f 係同一日吳同時段上新屋度睇

第一個黎既係我上網搵既雅國 c f

佢真係好後生,大概30 - 40 歲

c f 好好笑,佢有個口頭禪 "我幫你諗諗佢,盡量造平D"

對於我地既提問都好耐心咁解答,仲會細心咁用筆記低

佢吳會好似一D裝修老 c f 咁,一味ban 你

佢會諗一諗,然後話俾你知做吳做倒

佢臨走仲話會即日俾個報價我地睇睇先,如果吳啱吳覆佢就得

之後係我朋友個未來62

佢都好nice,仲俾咗好多意見我地

佢足足係我地間屋度停留咗兩個鐘

不過佢係咁ban 我地 D idea

佢都係好心想我地用好D既料,等將來間屋住得舒服D

我知道佢最後會俾個友情價我地

最後兩位c f既報價都係相差一萬蚊倒

當然人地62用料靚D 啦!

不過我地最後簡咗雅國 c f,因為我地覺得同佢溝通容易 D

人地62成日想用靚料,就算佢俾個友情價我都有可能out budget 呀!

而且咁熟我會吳好意思講價

雅國 cf 仲有樣野好,就係佢識用電腦畫圖

佢即晚已經晝好咗我地要造櫃既圖同報價單一齊email 俾我

呢個係我大廳會造既大櫃




仲有房張床同衣櫃



呢個只係初步設計圖,我地仲會再改野

1 則留言:

  1. hihi~可唔可以提供個cf既資料我參考下呀~~thanks!

    回覆刪除