2012年4月1日 星期日

收樓

我地間屋係3月8日收咗返黎

收樓前幾日,按慣例可以上間屋度驗樓

因為我同Funny 先生都係第一次買樓

穩陣起見,我地請咗專業人事詹濟南黎驗樓

佢價錢係續尺計

我地間屋都吳係好大,所以大概千零蚊左右

詹濟南果日帶咗個助手上黎,佢地都check 得好快

大概用咗半個到一個鐘

佢地會話俾你聽有咩問題,仲會即場打印埋一份summary 俾你先走

上面有佢個印章

如果係大廈外牆有問題,交佢份報告俾管業署就得

不過我地個前業主好鬼麻煩

詹生一講D問題俾我聽,佢就反應勁大

即刻衝過黎同詹生爭論,好似我地抵毀佢間屋咁

搞到我同詹生都講吳倒野 -_-

最後要避入廚房閂埋門先講倒野...........

個 agent 又鬼咁醒wor,一見前業主吳鐘意

即刻係咁催我地快D,話前業主趕住約咗人去飲茶wor.........

激死!

之後我地出咗去律師樓度搞埋D手尾同俾律師費

順便陪99去睇衫

沒有留言:

張貼留言