2012年4月15日 星期日

confirm 婚紗

我承認我其實好懶,我無好似其他 B2B  咁試多幾間婚紗先 confirm.......

我主要係上網做資料搜集再出去睇實物

到而家為止我只係上過三間婚紗店..........

我要揾既係 vintage 婚紗,吳係咁多地方有

上次講我上 wendy 度揾吳倒心水婚紗之後

第二個禮拜我去咗上環 Amelia wedding

呢間婚紗店係我二月婚展時發現既

當時佢地display 咗一件vintage 婚紗出黎,仲有一D類似Vera款既婚紗

只要落$100訂就可以上去大概試8件

我本著一試無妨既心態就去咗

原來佢地都有幾多vintage 婚紗

我選咗呢件大露背



我當時一著上身就覺得非常鍾意

但係當返睇D 相,又覺得前面好似好肥好大隻咁 >_<




我仲confim 咗另外一件low cut 婚紗,著得我好瘦

雖然一D釘工都無,但係我直頭有the one 既感覺






背部既設計有D vintage 原素

仲有件紫色晚裝




我超鍾意,超有女人味 (嘩哈哈........自己贊自己~~)

我都試咗旗袍,雖然係fit size,不過總係覺得怪怪地




我返屋企之後俾相媽咪睇

佢一睇就話﹕做咩件衫個胸咁低?

又係wor!吳怪得總係覺得怪怪地啦!

所以我淨係join 咗三件衫既package,大概$5XXX

我諗旗袍都係返Wendy 度租

佢D旗袍造得好靚,好fit

仲會著得人身材好D  


沒有留言:

張貼留言