2012年3月31日 星期六

細佬結婚

細佬本來打算今年結婚,不過俾我打咗尖!

因為阿媽話細佬吳可以爬家姐頭..........其實我地兩個都無咩所謂

結果細佬而家要推遲到2013年

佢其實已經搬咗出去同女朋友住,今晚約我陪佢買求婚介指

自從佢搬咗出去之後個人成熟咗好多

好多人情世故佢而家都識做,仲識得為人設想

我呢個細佬出黎做野咁耐,從來無請過屋企人食過一餐飯

今日我地買完介指去食飯,佢竟然同阿媽掙俾錢

話啱啱出糧請食飯!

佢真係變咗

或者因為佢女朋友係獨女,俾佢更加吳識照顧自己

所以佢要變成熟D 去照顧女朋友掛.......

不過都係好事黎既

原來男人係要俾多D責任感佢架

我都應該俾多D責任感Funny 先生

2 則留言:

  1. 我亞媽話唔好同年, 若果同年都要家姐早過細佬~

    回覆刪除
  2. CAPTURE Styling ﹠ Photography2012年4月12日 晚上8:26

    真係唔可以打尖嗎??

    回覆刪除