2012年3月27日 星期二

Wedding Gown Hunting

自從開始努力寫返blog 之後,呢度既人流終於都多返少少......

希望可以盡力每個禮拜寫到一篇婚享啦!

當初會開呢個blog 都係基於一個回饋心態

我係其他B2B既blog 度搵到好多有用既資料,由零認識到而家略知一二

所以我覺得我都應該係度留返D野俾其他姊妹

希望我D 分享對妳 / 你有用啦!

呢期新屋裝修、搵自己衫、奶奶媽咪衫、姊妹衫,全部一次過黎.......個個weekend 都忙到癲

都係怪我自己太大安旨意,一心諗住去 wendy  度租衫就算

呢兩個weekend 上咗Wendy 度睇咗兩次衫

我主力睇vintage 款

Wendy D 衫係靚,不過佢果度無衫相睇

要靠你自己形容俾佢聽妳想要大概咩款

如果妳吳知自己想要咩,只有靠佢推介

睇得無咁全面,同埋佢推介果D 吳一定最合妳心意

妳想試果D 佢又吳一定俾妳試..........

不過,人夾人緣啦!

我係佢度都睇中咗一件旗袍、一件紫色晚裝

佢D 褂都好新淨

偏偏我就係睇吳啱vintage 婚紗,原來最靚果件我prewedding 已經租咗

oh...no.....!!!我個vintage 婚禮無vintage 婚紗點得?

而家要周圍搵過

大家有無好介紹?

我知spring wedding 有,不過out 哂 budget 呢................

2 則留言:

  1. 你可以參觀下小店的vintage gown:
    http://www.facebook.com/pages/Vintage-Gown-Shop/255755711112492

    Hope u find the one you like ^^

    回覆刪除
  2. wendy好似可以造租架

    回覆刪除