2012年3月17日 星期六

我地做咗業主啦!

一轉眼,離婚禮只剩大概7個多月

之前仲懶懶閑既Miss Ho Ho 終於醒覺時間緊迫,呢幾個禮拜急起直追

所以每個weekend 都超忙!

其實我地係上年年尾已經買咗樓,上個禮拜剛剛收樓

而家搵緊人裝修,不過真係好多野煩

我上網搵咗一個裝修 cf,仲有一個朋友介紹既

我要先搵佢地打下價先,再決定用邊個


講返買樓,其實真係有驚無險

我地犯哂所有新人會犯既錯,好彩都無咩 bad luck 事發生

由於我之前仲返緊學,一直都係99聯絡地產去睇樓,幫我地預先過濾

我都有上網做功課,留意住個呎價同走勢

我第一次去睇樓,係同99聯絡開既某大地產agent去

睇既單位算係幾四正,不過我覺得開價略高

點之個agent 就開始不停咁講野喇.......

咩呢個單位已經好平、業主企得好硬、呢種小單位佢地手上面已經無咩貨...brabraba.....

我問佢點解我係你地公司網頁見到有呎價小成3、4千蚊既同一屋苑同類單位既?

佢竟然答我話果D 資料係吳update 既,係公司用黎吸引客人既招數wor......

講多都嘥氣,我話我睇睇先就同99走

我返屋企之後再上網搵資料

係香港屋網見到有個比市價低既單位,係through 另一間地產 agent 放上去既

佢寫明低層單位,我都有心理準備架啦,個agent 都好老實,話係三樓以下

咁平....我都係抱住去睇睇既心態,預咗間屋甩頭甩尾,未必係好野

點知.....間屋道門一開.....我同99個心都嘩咗一聲

mug 咁企理既?仲係向西南!冬暖夏涼

睇完之後我同agent 講諗諗先,打算先冷靜一下,因為我前前後後只係睇過三次樓!

點之......我地離開之後99不停咁游說我

佢話鍾意就買啦,反正呢個單位咁企理,吳使點執

就係咁,我地係 Funny 先生仲未睇過層樓,又未通知佢(佢當時開緊工,仲未落埸) 既情況之下返咗去落訂

呢個非常之危險!因為我地當時仲未去銀行初步估價

如果銀行個估價吳到既話,我地除首期之外就要嘔多舊差額出黎

我係响果晚頭腦完全清醒哂之後先識得去查........

真係一額汗......好彩個經紀無呃我喳.........

沒有留言:

張貼留言