2012年3月18日 星期日

按揭

承上篇,我地之後去搵銀行做按揭

因為我地同業主傾好咗三個月後先收樓,所以有比較充裕既時間去搞

我本來諗住先搵匯豐,如果出黎個息口太高,再搵另一間,因為我D朋友話我知銀行一般一個月倒就可以批出貸款

但係 Funny 先生話不如我地搵兩間同時申請啦,可以同時比較

於是我地同一時間申請咗匯豐同恒生

按揭 D 野我交哂俾 Funny  先生搞

一開始我地覺得匯豐個 sales 哥哥好D,佢開既offer 好好,個rate 好低,而且同Funny 先生好好傾

恒生個sales 姐姐開個rate 比較高,當我地同佢講匯豐開個 rate 比較低,佢都話會幫我地flight 下

點知.....最後匯豐offer 2.55% 而恆生 2.3%

點解同當初講差咁遠?

Funny 先生再去同匯豐溝通,哥哥話會再幫我地遞申請紙再試

佢一直拖延時間,拖咗我地成個月,到Funny 先生再去發最後通牒

哥哥先話佢可以offer 2.3%,不過條件係我地要幫佢買保險!

%^%^^^%&%^$$&#$#@#%%^$^#

有冇搞錯!恒生都吳使咁麻煩!我地最後都係幫襯恒生,因為佢老實 D

好彩Funny 先生醒目喳,如果吳係我地實因為時間緊迫而屈服俾匯豐!

各位第一次買樓既人要小心D呀!銀行按揭既差額可以好大,記得同時做兩間

再用低 D rate 去同另一間講價呀!

1 則留言: