2012年5月6日 星期日

再戰 Wendy Bridal Salon

自從係 Amelia wedding 租咗果套復古婚紗之後,我有少少後悔.......

後面幾靚,但係前面就越睇越吳順眼......

我開始掛住 Wendy 之前show俾我睇果件大露背lace 短袖復古婚紗

其實果件衫既設計同我响Amelia confirm 果件有 D似

我當時無响 Wendy 度 confirm 因為果件衫未造!

只有一張show 背脊既雜誌相睇,完全吳知正面係點

Wendy 有俾另一件類似既婚紗我試,佢形容為 "睡袍"

其實無佢形容得咁誇張,都有腰線,只係有少少鬆

個款好似spring wedding 呢件




因為我鍾意著D比較修身既衫,所以吳敢冒險

而且Funny 先生係咁哦我,叫我吳好搏

我諗咗好耐,吳得!一世人一次,點都要靚!

於是約埋Funny 先生上去Wendy 度,著一次俾佢睇

佢見我咁堅持,都無再講D咩,由我去

8月中先有得first fitting

十分十分十分期待!

我仲有响Wendy 度租咗一件紅色旗袍同褂

酒紅色lace 旗袍,背脊全lace,仲有少少魚尾

著上身好有線條美^^



我本來想租紅色多D 既褂,好似無咁老土

但係當我上網睇多咗人地既結婚相之後又覺得多D金銀線好似貴氣D

所以最後租咗一件大五福



褂係一生人只可以著一次,所以下身係拼上去,我無著哂全套

吳講大家可能吳知

褂係一定要有龍鳳,吳可以係花

因為根據傳統,繡花褂係偏房或者填房著

龍鳳褂先係正室著

所以大家吳好因為貪靚而著錯褂喇!

1 則留言: